Cennik MedHotel
Rezerwacje:
Przedłużenia pobytu uzależnione jest od dostępności pokoi. Przedłużenie pobytu do godziny 18:00 – dopłata 50% ceny standardowej za dobę. Przedłużenie po godzinie 18:00 – opłata jak za kolejną pełną dobę hotelową. Prosimy o kontakt z obsługą najpóźniej do godziny 10:00 ostatniego dnia pobytu. Więcej…
Zamówienie przejazdu – wystarczy podać datę, godzinę, miejsce startu i cel podróży, np. Lotnisko Balice, Wieliczka czy Auschwitz. Więcej…
Sprzątanie:
Standardowy serwis jest w cenie pobytu i przy rezerwacji na co najmniej 4 dni (3 noce) – Gość może wybrać jeden dzień na serwis, a przy rezerwacji na co najmniej 7 dni (6 nocy) i więcej – Gość ma do dyspozycji dwa dni na serwis. Serwis obejmuje wymianę ręczników, uzupełnienie papieru toaletowego oraz opróżnienie koszy na śmieci.
Aby skorzystać z usługi, wystarczy zawiesić zawieszkę „Proszę o serwis” na klamce przed godziną 8:30 i/lub wypełnić formularz. Więcej…
Uwaga! W przypadku braku zawieszki personel nie wejdzie do pokoju.
Posiłki:
Aby zapewnić posiłek na kolejny dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), zamówienie należy złożyć najpóźniej do godziny 15:00 poprzedniego dnia roboczego. Wówczas voucher będzie czekał w Państwa pokoju przed przyjazdem. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 (w dni robocze) oraz te złożone w soboty, niedziele i święta zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym od godziny 8:30. Prosimy pamiętać, że voucher zostanie dostarczony dopiero w tym dniu. Ważna uwaga: Jeśli Państwa pobyt kończy się przed możliwą dostawą vouchera (np. wyjazd w niedzielę o 11:00, a zamówienie złożono w sobotę), usługa nie będzie mogła zostać zrealizowana. Dla Państwa wygody i uniknięcia opóźnień, zawsze planujcie Państwo zamówienia posiłków z odpowiednim wyprzedzeniem. Najlepiej nie składać zamówień „z dnia na dzień” ani w weekendy. Prosimy o podanie numeru telefonu zgodnego z rezerwacją w MedHotel (usługa wyłącznie dla gości).
Aby zapewnić posiłek na kolejny dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), zamówienie należy złożyć najpóźniej do godziny 15:00 poprzedniego dnia roboczego. Wówczas voucher będzie czekał w Państwa pokoju przed przyjazdem. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 (w dni robocze) oraz te złożone w soboty, niedziele i święta zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym od godziny 8:30. Prosimy pamiętać, że voucher zostanie dostarczony dopiero w tym dniu. Ważna uwaga: Jeśli Państwa pobyt kończy się przed możliwą dostawą vouchera (np. wyjazd w niedzielę o 11:00, a zamówienie złożono w sobotę), usługa nie będzie mogła zostać zrealizowana. Dla Państwa wygody i uniknięcia opóźnień, zawsze planujcie Państwo zamówienia posiłków z odpowiednim wyprzedzeniem. Najlepiej nie składać zamówień „z dnia na dzień” ani w weekendy. Prosimy o podanie numeru telefonu zgodnego z rezerwacją w MedHotel (usługa wyłącznie dla gości).
Aby zapewnić posiłek na kolejny dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), zamówienie należy złożyć najpóźniej do godziny 15:00 poprzedniego dnia roboczego. Wówczas voucher będzie czekał w Państwa pokoju przed przyjazdem. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 (w dni robocze) oraz te złożone w soboty, niedziele i święta zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym od godziny 8:30. Prosimy pamiętać, że voucher zostanie dostarczony dopiero w tym dniu. Ważna uwaga: Jeśli Państwa pobyt kończy się przed możliwą dostawą vouchera (np. wyjazd w niedzielę o 11:00, a zamówienie złożono w sobotę), usługa nie będzie mogła zostać zrealizowana. Dla Państwa wygody i uniknięcia opóźnień, zawsze planujcie Państwo zamówienia posiłków z odpowiednim wyprzedzeniem. Najlepiej nie składać zamówień „z dnia na dzień” ani w weekendy. Prosimy o podanie numeru telefonu zgodnego z rezerwacją w MedHotel (usługa wyłącznie dla gości).
Dodatkowo:
Dla kobiety „W”: kapcie, zestaw do mycia zębów, zestaw higieniczny, a dla mężczyzny „M”: kapcie, przybory do golenia, zestaw do mycia zębów, zestaw higieniczny. Więcej…
Przechowanie bagażu do godziny 9:00 dnia następnego po wymeldowaniu – bez opłat, natomiast po godzinie 9:00 dodatkowa opłata. Więcej…
Usługa bagażowa obejmuje pomoc w transporcie bagażu do (2 sztuki) od głównego wejścia hotelu do pokoju i z powrotem, a także pomoc w załadunku do taksówki w dni robocze (pon.-pt.) w godz. 9:00-15:00: 45,00 zł, a w pozostałe dni i godziny (po 15:00 oraz w weekendy i święta): 95,00 zł. Więcej…